Řešení námitek

Cíl školení

Námitky jsou nedílnou součástí obchodních schůzek, ale i samotného života. Přitom, pokud umíme efektivně řešit námitky, tak se pro nás mohou stát dobrým pracovním nástrojem a dokážeme s ním lépe budovat vztahy i samotný byznys. Věděli jste, že lidé si dokáží vyřešit své námitky sami? I toto je věc, kterou se na školení dozvíte. Cílem školení je se naučit pracovat s námitkami tak, abyste je uměli smést ze stolu. Naučíte se námitkám předcházet a využít námitky pro svůj prospěch. Přitom námitku nebudete vnímat jako něco negativního, ale jako pozitivní stránku rozhovoru.

Obsah školení

  • Definování námitky.
  • Pohled na námitky.
  • Zpracování námitky v sobě.
  • Jak předcházet námitce.
  • Techniky jako námitky řešit.
  • Jak budovat lepší vztahy.

Cílová skupina

Školení je koncipováno tak, abyste informace ze školení věděli co nejlépe a nejefektivněji využít v profesním životě.

Po absolvování školení budete umět pracovat s námitkami různým způsobem na různých úrovních.

Délka kurzu

Jeden den.